Strona głównaAktualnościPRZYJACIEL BIEGU PIASTÓW

PRZYJACIEL BIEGU PIASTÓW

Bieg Piastów ma przyjaciół.
Marka, jaką stworzyli biegacze narciarscy skupieni wokół Juliana Gozdowskiego, przyciąga i promieniuje Wielkie wydarzenia sportowe na całym świecie są okazją do promocji miejscowości, mikroregionów, a nawet całych krajów, w których się odbywają zawody. Gestorzy, przedsiębiorcy, organizacje dzięki temu mogą trafić do nowych grup odbiorców swoich usług i produktów. Także takich, do których inaczej nigdy by nie dotarli. Odwdzięczają się organizatorom wydarzenia w sposób elegancki, a zarazem korzystny dla wszystkich – tworząc rozbudowany, mozaikowy pakiet usług i produktów, skrojony specjalnie na miarę wydarzenia. Tak też jest od kilku lat w Szklarskiej Porębie – mieście goszczącym narciarzy klasycznych biorących udział w Festiwalu Narciarstwa Biegowego — BIEGU PIASTÓW.
Wedle najlepszych światowych wzorców i u nas wiele restauracji, obiektów hotelarskich oraz atrakcji turystycznych dołącza się do organizacji tego święta narciarskiego – bodaj największego w Polsce. Oferują swoim gościom i klientom – zawodnikom i kibicom, rabaty i udogodnienia, a nawet specjalne usługi. Każdy z przedsiębiorców, nie tylko z branży turystycznej, może przyłączyć się do akcji PRZYJACIEL BIEGU PIASTÓW. „Warto uczestniczyć w akcji PRZYJACIEL BIEGU PIASTÓW. Wszystkie akcje, które wiążą branżę hotelarską z wydarzeniami organizowanymi przez miasto, stowarzyszenie BIEG PIASTÓW, czy innych, zawsze dobrze wpływają na wszystkie podmioty”, zachęca do uczestnictwa w akcji Dariusz Lubos z Interferie Sport Hotelu Bornit Szklarska Poręba. „W ten sposób powstaje kompleksowa usługa, a goście lubią kiedy usługi są spakietowane.
Oferujemy im coś więcej niż tylko nocleg, bądź posiłek. Taki przyświeca właśnie temu cel: dać więcej”, podkreśla dyrektor hotelu. Wystarczy tylko, że na czas festiwalowych dni obiekt, hotel lub lokal wprowadzi ofertę specjalnie dla uczestników Biegu Piastów. Może to być wcześniejsza pora śniadań, umożliwiająca zawodnikom posilenie się przed zawodami, albo wydłużenie doby hotelowej umożliwiające zawodnikom późniejszy wyjazd po zawodach. Także specjalny transport bądź pomoc w przejeździe do Jakuszyc i z powrotem. Pomysły mogą być rozmaite. Ważne, by każdy kto przyjedzie do Szklarskiej Poręby specjalnie na Bieg Piastów, poczuł się wyjątkowo. Oczywiście można też wesprzeć te wspaniałe zawody narciarskie darowizną pieniężną. Dariusz Lubos podkreśla, że to się opłaca: „Sprzyja to hotelowemu wizerunkowi, bo wspieramy się marketingową siłą Biegu Piastów, ale z drugiej strony dajemy coś w zamian zawodnikom: opiekujemy się nimi, jako specjalnymi gośćmi.
Poza wypożyczalnią, serwisem narciarskim, organizujemy np. pobyty przygotowawcze, aby przed startem w BP, mogli zapoznać się z trasami, sprawdzić swą kondycję, rozbiegać się przed zasadniczym startem.” Stowarzyszenie BIEG PIASTÓW odwdzięcza się dostarczając materiały informacyjne na temat Biegu Piastów: plakaty, ulotki z programem, nieodpłatne pocztówki okazjonalne, proporczyk, a nawet szczyptę słodyczy – cukierki krówki. To wyróżni obiekt, placówkę handlową, czy też lokal, spośród pozostałych. Żółte barwy i śnieżynkowe logo Biegu Piastów świetnie się kojarzy i przykuwa uwagę. Nadto każdy PRZYJACIEL BIEGU PIASTÓW zostaje wyróżniony na specjalnej stronie w serwisie internetowym stowarzyszenia. „Małe obiekty tym bardziej powinny szukać możliwości wzmocnienia się takimi programami. Ich pozycję marketingową wspiera wówczas duża marka Biegu Piastów. A przy dużej misce każdy się naje. Mały obiekt ma możliwość włączenia się w dużą akcję i zaistnienia na większym rynku.
Kameralne pensjonaty i restauracyjki, są lubiane przez gości, ale muszą szukać okazji do przebicia się na rynku właśnie w takich akcjach”, dobitnie wykazuje sens włączenie się w akcję PRZYJACIEL BIEGU PIASTÓW zarządca Interferie Sport Hotelu Bornit Szklarska Poręba, obiektu który po raz drugi będzie gościł sztab organizacyjny BP. Warto więc się dołączyć. Koordynatorem akcji jest Marlena Grochowska z Referatu Promocji Miasta Szklarska Poręba. Każdy zainteresowany współudziałem może indywidualnie ustalić swe wsparcie. Wystarczy zatelefonować pod nr 757 547 748 (w godz. 9-15) lub wysłać wiadomość na adres marketing@szklarskaporeba.pl .

 

Udostępnij:
Oceń ten artykuł

kontakt@terazsudety.pl

Brak komentarzy

Dodaj komentarz